یک کارگردان تئاتر که اجرایش در اسفند متوقف شده بود معتقدست حالا که با نیمی از ظرفیت سالن های تئاتر باز می شوند دولت هزینه آن نیمه که بلیت فروشی نمی شود بپردازد.
با وجود آنکه از فردا اول تیرماه سالنهای برگزاری کنسرت میتوانند فعالیت خود را از سر بگیرند اما همچنان خبری از صدور مجوز برای برگزاری کنسرت و بلیت فروشی نیست.