وقتی مخالفان «داخلی و خارجی» حضور «کاروان سینمای ایران» در فستیوالهای غربی در یک نقطه به هم رسیدند!
هفتاد و ششمین جشنواره بینالمللی فیلم کن به روزهای پایانی خود رسید و جز چند حرکت زیرزمینی و یک حضور نصفه و نیمه، نامی از سینمای ایران در این رویداد قدیمی نبود و پرچم ایران در این جشنواره به اهتزاز درنیامد. آیا این «حضور نداشتن»، یک پیروزی استراتژیک است؟