افشین واعظی در گفتوگو با صبا:
کارگردان نمایش «خوابیدن» گفت: ما نباید تیشه به ریشه خودمان بزنیم. ما جای دیگری نداریم. همین تئاتر را داریم. من در طول این اجرا، کلی آدم دیدم، صحبت کردم و گپ زدم و دیدگاهم را وسعت دادم. در تیوال برایمان کامنت گذاشتند که نمایش خوابیدن، بیدارت میکند. این دوستان لطف دارند ولی به نظرم دقیقا همین است و ما باید بیدار شویم.