مجید شیدا در گفتوگو با صبا از ساخت آخرین مستند خود خبر داد:
کارگردان مستند پزشک مشهور دوران کرونا درباره چرایی ساخت آن گفت: مسئله مستند من این است که چه اتفاقی میافتد که یک آدم در 62 سالگی تصمیم میگیرد کشورش را که دوست دارد، ترک کند و به قول خودش رانده شود.