سیدرضا میرکریمی در گفتوگو با صبا؛
سیدرضا میرکریمی گفت: مخاطبانی که در هفتههای اخیر برای دیدن «نگهبان شب» -تصادفی یا آگاهانه- وارد سالن سینما شدهاند، با رضایت و حال خوب سینما را ترک میکنند. این قضیه باعث امیدواری من است. اما خب نگران آینده سینما هستم. به هرحال این کشور سینما دارد. وقتی میگویند یک کشوری سینما دارد، منظورشان صرفا بخش تجاری نیست...