تجسمی | مجموعه رسانه ای صبا - Part 312
امروز چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵ ساعت ۰۳:۰۰:۳۸
علی فخرایی معتقد است که بومی‌گرایی و هنر ایرانی از بی توجهی سال های قبل خارج شده است.
نمایشگاه «من شراب انداختم انگور داد» تا ۲۴ خرداد در گالری اُ برقرار است.
محمد دلکش عکاس آژانس عکس تهران که در مسیر پوشش یک برنامه خبری مورد حمله دزدان قرار گرفته بود، به خانه بازگشته است و حال عمومی نسبتا خوبی دارد.
انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران خواستار دستگیری هرجه سریعتر حمله کنندگان به یک عکاس مطبوعات هنگام رفتن به مامورریت شد.
در بازدید شورای شهر تهران از برج آزادی مطرح شد؛

مشکلات حضور گردشگران و هنرمندان در برج آزادی بررسی شد

جمعی از اعضای شورای شهر تهران با حضور در برج آزادی با هیات مدیره و مدیرعامل بنیاد رودکی و رییس برج آزادی دیدار کردند.
نمایشگاه نقاشی «سوگ آفتاب» به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) بعدازظهر سه‌شنبه ۱۱ خردادماه در گالری عالی حوزه هنری افتتاح شد.
شعله هژبر ابراهیمی به مناسبت برپایی نمایشگاه «روشنای بزرگان» از بزرگترین آرزوی پدر خود محمد هژیر ابراهیمی که برپایی موزه‌ای دائمی برای نمایش آثار این پیشکسوت مجسمه‌ساز است خبر داد.
اختتامیه نمایشگاه گروهی «تجسم» در نگارخانه پنج پنج برگزار می‌شود.
سومین دوره مسابقات بین المللی عکاسی جاده ابریشم از نگاه جوانان با هدف نشان دادن تعاملات فرهنگی جاده ابریشم توسط یونسکو برگزار می‌شود.
نمایشگاه مجازی «سرّ نهان» با آثاری از هنرمندان نقاش و عکاس و طراح گرافیک به مناسبت سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در سایت موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر برپا می‌شود.
شیوا پرهام درباره آثار نمایشگاه «در قرنطینه» که الهام گرفته از فضای نگارگری ایرانی، معماری و زنجفیل است، توضیح داد.
مدیرکل هنرهای تجسمی درباره اقدامات در حال انجام در موزه هنرهای معاصر اظهار کرد که نورپردازی مجسمه‌های موزه آغاز شده است و ظرف یک ماه آینده با اتمام نورپردازی، درهای باغ مجسمه به روی عموم مردم باز خواهد شد.

آخرین اخبار

نظر سنجی

در شرایط حساس کنونی، منبع اصلی شما برای پیگیری اخبار لحظه‌ای و تحلیل‌های مربوط به جنگ چیست؟

نمایش نتایج

Loading ... Loading ...

پربازدیدها