نخستین جشنواره ملی تئاتر اقتباس با معرفی برگزیدگان در هر یک از بخشهای نمایش صحنهای، تئاتر در فضای باز (بیرونی و محیطی) و مسابقه نمایشنامهنویسی به کار خود پایان داد.
نمایش عاشقانه و موسیقایی «نامههای بینام و نشان» به کارگردانی آرش دهقانشاد امروز بهمناسبت پاسداشت و گرامیداشت روزمادر با تخفیف ویژه برای مخاطبان روی صحنه میرود.
همزمان با رونمایی از پوستر-موشن تئاتر «بونکر دوم/ شکارچی و قطار» به نویسندگی و کارگردانی جلال تهرانی، بلیت فروشی این اثر آغاز شده، تا از دهم دیماه امسال، تالار قشقایی مجموعه تئاترشهر میزبان این تئاتر با بازی گلچهره سجادیه، بهنوش طباطبایی و مهدی نصرتی باشد.
هشت نمایش هم زمان با آغاز هفته چهارم اجرای عمومی آثار شرکت کننده بخش های «مسابقه تئاتر صحنه ای» و «مهمان» نوزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت به میزبانی شهرهای مختلف کشور پیش روی مخاطبان قرار می گیرد.