معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد اعلام کرد که مدیران رسانههای فعال تا ۱۵ تیرماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه جامع رسانههای کشور، نسبت به ثبت مشخصات خبرنگاران خود برای واکسیناسیون اقدام کنند.
اتوبوس حامل خبرنگاران محیط زیست که برای برای تهیه گزارش احیای دریاچه ارومیه به این منطقه سفر کرده بودند دچار سانحه شد که در پی این حادثه سه خبرنگار جان خود را از دست دادند.