«محمود گبرلو» در یادداشتی نوشت: این روزها در سالگرد گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس به سر میبریم. در این هفته که «گنجینه بزرگ» نامیده میشود، طبیعتا شبکههای رادیویی، تلویزیونی، پرده سینما، سالن تاترو موسیقی و... باید سرشار از «اثر» باشد که نیست. ضرر و زیان این گسست و شرایط ایجاد شده کنونی، نصیب کسانی میشود که میخواهند جامعهای مطابق با ماهیت هشت سال دفاع مقدس داشته باشند ومایلاند هنرمندان و مردم با آنها همراهی کند.