«بیستو هیچ» روی صحنه می‌رود | مجموعه رسانه ای صبا
امروز چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵ ساعت ۱۷:۴۶:۴۶

«بیستو هیچ» روی صحنه می‌رود

«بیستو هیچ» به نویسندگی و کارگردانی فرید قادرپناه زمستان ۱۴۰۳ روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش صبا به نقل از مشاور رسانه‌ای، فرید قادرپناه پس از اجرای پرمخاطب نمایش «پناه کاه»، «بیستو هیچ» را در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه خواهد برد.

قادرپناه این روزها مشغول تمرین و تدارک اجرای این اثر برای بهمن و اسفند ۱۴۰۳ است.

وی پیش از این نمایش‌های «درخت شیشه‌ای آلما»، «شبی بیرون از خانه» «آوریل ۱۹۱۲» و «بوی گند دهن خانم مارکز» را کارگردانی کرده و اجرا برده است.

guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی

آخرین اخبار

پربازدیدها