«زنبورهای کارگر» به تماشاخانه استاد انتظامی می‌آیند | مجموعه رسانه ای صبا
امروز سه‌شنبه, ۲ تیر , ۱۴۰۵ ساعت ۱۴:۵۷:۴۴

«زنبورهای کارگر» به تماشاخانه استاد انتظامی می‌آیند

اجرای نمایش «زنبورهای کارگر» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا نجفی از دوشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۳ در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران آغاز می‌شود.

به گزارش صبا، اجرای نمایش «زنبورهای کارگر» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا نجفی از دوشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۳ در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران آغاز می‌شود. در خلاصه داستان این نمایش آمده است: بعد از این تابلو، محدودیت‌ها به پایان می‌رسد.

رامتین کرامتی دیبا، سحر باقرآبادی، نگار شاه‌محمدی، سیاوش قلعه‌وردی و علیرضا نجفی در «زنبورهای کارگر» ایفای نقش می‌کنند.

این نمایش از دوشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۳ هر شب (به غیر از شنبه‌ها) ساعت ۲۰:۴۵ در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران به صحنه می‌رود و تا ۳۰ آذر ۱۴۰۳ میزبان مخاطبان است.

guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی

آخرین اخبار

پربازدیدها