فیلم مستند «بعدازظهرهای تنهایی» برنده صدف‌طلایی سن‌سباستین شد | مجموعه رسانه ای صبا
امروز چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵ ساعت ۱۵:۳۴:۴۱

فیلم مستند «بعدازظهرهای تنهایی» برنده صدف‌طلایی سن‌سباستین شد

فیلم مستند «بعدازظهرهای تنهایی» به کارگردانی «آلبرت سرا» در جشنواره سن سباستین برنده جایزه «صدف طلایی» شد.

به گزارش صبا، فیلم مستند «بعدازظهرهای تنهایی» به کارگردانی «آلبرت سرا» در جشنواره سن سباستین برنده جایزه «صدف طلایی» شد و «آخرین رقصنده» به‌کارگردانی «جیا کاپولا» و بازی «پاملا اندرسون»، «برندا سونگ»، «کیرنان شیپکا»، «بیلی لورد» و «دیو باتیستا» جایزه ویژه هیأت داوران را دریافت کرد.

«بعدازظهرهای تنهایی» که تنها فیلم بخش مسابقه این دوره از جشنواره بود، ماتادوری اهل پرو به نام «آندرس ری روکا» را دنبال می‌کند که از خشونت‌های گاوبازی می‌گوید اما همان‌گونه که «ورایتی» می‌نویسد، فیلم ممکن است بسیاری را به این اشتباه بیندازد که سرا از این سنت تجلیل می‌کند. منتقد این نشریه مستند را «اثری مهم از فیلمسازی کاملاً به بلوغ رسیده» توصیف کرده است.

اندرسون روی صحنه به همراه کاپولا حاضر شد و سخنرانی کوتاهی داشت. او پس مدت‌ها دوری از بازیگری در «آخرین رقصنده» نقش یک رقصنده را بازی کرده و انتظار نمی‌رفت که این فیلم از یک فستیوال اروپایی جایزه‌ای دریافت کند.

در بخش جوایز بازیگری «پاتریسیا لوپز آرنائیز» اسپانیایی برای فیلم «پرتوها» به کارگردانی «پیلار پالومرو» و «پی‌یر لوتین» فرانسوی برای «وقتی پاییز می‌آید» «فروانسوا اوزون» برنده شدند.

جایزه بهترین کارگردانی به «لورا کاریرا» برای «از سقوط» که داستانی درباره مهاجری در اسکاتلند روایت می‌کند و «شیون» ساخته «پدرو مارتین-کالرو» که یک فیلم هارر است اهدا شد.

نشراول: ۳۰نما

guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی

آخرین اخبار

پربازدیدها