بازگشت «مسعود فراستی» با یک برنامه جدید | مجموعه رسانه ای صبا
امروز دوشنبه, ۱ تیر , ۱۴۰۵ ساعت ۰۸:۱۳:۰۱
پس از خداحافظی با رسانه‌های رسمی اتفاق می‌افتد

بازگشت «مسعود فراستی» با یک برنامه جدید

«مسعود فراستی» منتقد فیلم، با یک برنامه جدید به عرصه نقد تصویری بازمی‌گردد.

به گزارش صبا، این برنامه برخلاف قبل پخش تلویزیونی ندارد و در استودیوی چندرسانه‌ای گیتی‌تصویر به مدیریت ساتیار امامی عکاس و مستندساز تولید می‌شود.
فراستی سال پیش اعلام کرد قصد همکاری با رسانه‌های رسمی را ندارد.
این منتقد حضور تلویزیونی خود را از اواخر دهه هشتاد با برنامه هفت شروع کرد و در دوره حضور محمود گبرلو در این برنامه، پس از مدتی از هفت کنار گذاشته شد و پس از گذشت بیش از چهارسال با حضور بهروز افخمی، به این برنامه بازگشت.
جمشید بایرامی عکاس و مستندساز و مینا قاسمی‌زواره مستندساز، امامی را در تولید برنامه نقد فیلم گیتی‌تصویر همراهی کرده‌اند.

guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی

آخرین اخبار

پربازدیدها