«پادشاهی که سه پسر داشت» روی صحنه می رود/ نمایشی تلفیقی از عروسک و بازی | مجموعه رسانه ای صبا
امروز دوشنبه, ۱ تیر , ۱۴۰۵ ساعت ۰۷:۲۶:۴۷

«پادشاهی که سه پسر داشت» روی صحنه می رود/ نمایشی تلفیقی از عروسک و بازی

نمایش عروسکی «پادشاهی که سه پسر داشت» به کارگردانی سعید تاجیک در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی بنیاد آفرینش‎های هنری نیاوران، نمایش عروسکی «پادشاهی که سه پسر داشت» به کارگردانی سعید تاجیک و نویسندگی مجتبی مهدی در فرهنگسرای نیاوران اجرا می‎شود.

در این نمایش که تلفیقی از عروسک و بازی است، شاهزاده که برادرانش اسیر دختر پادشاه کشور همسایه شده‎اند به قصه‎ها و حکایاتی پندآمیز راوی گوش می‎دهد تا برای مقابله با مسابقه‎ها و پرسش‎های پادشاه کشور همسایه تجربه به دست بیاورد. او سپس به کشور همسایه می‎رود و برادرانش را نجات می‎دهد.

عوامل این نمایش عبارتند از نویسنده: مجتبی مهدی، کاگردان: سعیدتاجیک، طراح لباس: روشنک کریمی، دستیار کارگردان و منشی صحنه: سبا کریمیان، مدیر صحنه: یاسرمحمدی، طراحی و ساخت دکور: مجتبی مهدی، طراحی و ساخت عروسک: مرضیه ایمانخانی و موسیقی: فرازتللو.

حسین قدیمی، حامد نظامی اصل، هیراد محمدی، هادی شبانی، آناهیتا خسروی از بازیگران این نمایش عروسکی هستند.

نمایش عروسکی پادشاهی که سه پسر داشت تا ۳۰ آذر همه روزه به جز سه‎شنبه‎ها ساعت ۱۷ در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران روی صحنه است.

علاقه مندان می‎توانند برای تهیه بلیت به سایت ایران نمایش، 8tik و یا گیشه فرهنگسرا مراجعه کنند.

انتهای پیام/

guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی

آخرین اخبار

پربازدیدها