مهدی ابراهیمی کارگردان «بیصدا» از اتمام فیلمبرداری این فیلم داستانی به تهیهکنندگی مجتبی بهرامی خبر داد و گفت: از دردی میگوییم که دیگر ربطی به بالاشهر و پایینشهر ندارد، در پایین شهر آگهی میزنند و انسانهایی که برای امرار معاش خود اعضای بدنشان را به معرض میگذارند.