«آسمون نارنجی» به ایستگاه جنگ رسید/ روایت قهرمانان گمنام شهر در روزهای نبرد | مجموعه رسانه ای صبا
امروز دوشنبه, ۱ تیر , ۱۴۰۵ ساعت ۰۷:۲۷:۳۸

«آسمون نارنجی» به ایستگاه جنگ رسید/ روایت قهرمانان گمنام شهر در روزهای نبرد

نویسنده و کارگردان سریال «آسمون نارنجی» گفت: پاکبانان، قهرمانان خاموش کوچه‌وخیابان‌ها هستند؛ کسانی که حتی در زیر باران گلوله و موشک، سنگر خدمت را رها نکردند تا آرامش و پاکیزگی شهر برقرار بماند.


به گزارش صبا به نقل از مشاور رسانه‌ای؛ سریال «آسمون نارنجی» که در فصل نخست خود با نگاهی انسانی به زندگی و دغدغه‌های پاکبانان شریف شهرداری پرداخته و در ۱۳ قسمت آماده پخش از صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران است، در فصل جدید به سراغ روایتی نادیده از این قشر در روزهای جنگ و بحران رفته است.
روشان امیری، کارگردان و تهیه‌کننده این مجموعه، با اعلام تولید ۱۳ قسمت تازه، هدف از این پروژه را به‌تصویرکشیدن فداکاری‌های طبقهٔ کارگر در روزهای دشوار میهن دانست و افزود: پاکبانان، قهرمانان خاموش خیابان‌ها هستند که حتی زیر باران گلوله و موشک، برای حفظ نظافت و آرامش شهر، سنگر خدمت را ترک نکردند. در این مسیر، شهدای والامقامی از این قشر داشته‌ایم که مظلوم واقع شده‌اند، و وظیفه هنر است که این رشادت‌های بی‌پیرایه را به پیشگاه تاریخ تقدیم کند.
فصل دوم این مجموعه، ادای دینی است به تمام کسانی که در هیاهوی جنگ، بی‌صدا پای کار ماندند.

guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی

آخرین اخبار

پربازدیدها