برپایی نمایشگاه نقاشی‌های «جم» در خانه هنرمندان ایران | مجموعه رسانه ای صبا
امروز دوشنبه, ۱ تیر , ۱۴۰۵ ساعت ۰۷:۵۹:۴۹

برپایی نمایشگاه نقاشی‌های «جم» در خانه هنرمندان ایران

مراسم گشایش نمایشگاه نقاشی‌های «جم» پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۲۱ برگزار خواهد شد.

به گزارش صبا، این نمایشگاه نقاشی در روز بزرگداشت فردوسی و در باب شاهنامه برپا شده است.

گرداننده این نمایشگاه، سعید باباوند و طراح دیوارکوب آن، ماهور سجادی است.

مراسم گشایش نمایشگاه نقاشی‌های «جم» پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۲۱ برگزار خواهد شد.

نمایشگاه انفرادی نگاره‌های محمدعلی سجادی با عنوان «جم» از پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۴ تا جمعه ۲ خرداد ۱۴۰۴ (به جز روز شنبه) از ساعت ۱۴ تا ۲۱ در گالری بهار خانه هنرمندان ایران میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی

آخرین اخبار

پربازدیدها