«چی شد که این رنگی شدم» در مرکز صبا | مجموعه رسانه ای صبا
امروز سه‌شنبه, ۲ تیر , ۱۴۰۵ ساعت ۱۲:۴۰:۲۳

«چی شد که این رنگی شدم» در مرکز صبا

پویانمایی «چی شد که این رنگی شدم» در مرکز پویانمایی صبا در حال ساخت است.
به گزارش صبا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، پویانمایی ۵۲ قسمتی «چی شد که این رنگی شدم؟»، در مرکز پویانمایی صبا در دست ساخت است. آموزش بیان درست احساسات به خردسالان و مواجهه صحیح والدین با آن‌ها هدف این مجموعه است. ۱۳ قسمت نخست این پویانمایی تا پایان سال برای پخش از سیما آماده می‌شود.

guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی

آخرین اخبار

پربازدیدها