
به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی؛ شبکه پنج سیما امشب دوشنبه ۲۳ مرداد مستند حیات وحش «تنهاترین نهنگ» را ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه می برد.
این مستند در خصوص یک نهنگ تنهاست که به خاطر خارج کردن صدایی با ۵۲ مگاهرتز نمیتواند با سایر همنوعانش نمی تواند ارتباط برقرار کند و همیشه در دریا تنهاست. دانشمندان در این خصوص مشغول تحقیق و جستجو هستند تا علت این واقعه را درک کنند.
این مستند با نام اصلی «The Loneliest Whale: The Search for 52» به کارگردانی جاش زیمن محصول آمریکا به مدت ۴۵ دقیقه امشب ساعت ۲۲ روانه آنتن میشود.