به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از فیگارو، به تازگی از سوی دفتر دادستانی پاریس خبر رسیده که پرونده تحقیق درباره تجاوز جنسی عبداللطیف کشیش فیلمساز تونسی برنده جایزه نخل طلای کن بسته شده است.
این پرونده از ماه اکتبر ۲۰۱۸ بعد از شکایت یک زن جوان ۲۹ ساله که مدعی شده بود فیلمساز تونسی از او سواستفاده کرده است، باز شده بود.
جرمی ایسوس وکیل فیلمساز تونسی در واکنش به این حکم گفت: برای یک بار هم که شده دلیل و مدرک بر ترحم و دلسوزی چیره شد.
شاکی این پرونده مدعی شده بود کشیش در ژوئن ۲۰۱۸ در آپارتمانش قصد آزار و اذیت او را داشته است.
عبداللطیف کشیش پیش از آنکه به عنوان کارگردان در سینما شناخته شود، در حرفه بازیگری فعالیت داشت. او در سال ۲۰۰۷ با فیلم «راز دانه» دو جایزه معتبر بهترین کارگردانی سزار و لومیر را کسب کرد. کشیش پس از آن در سال ۲۰۱۳ با فیلم «آبی گرم ترین رنگ است» به شهرتی بین المللی دست یافت و توانست جایزه نخل طلای کن را به دست آورد.
محمدامین شکاری
انتهای پیام/