بازپخش مسابقه «جواهر سرخ» در شبکه نسیم | مجموعه رسانه ای صبا
امروز سه‌شنبه, ۲ تیر , ۱۴۰۵ ساعت ۲۰:۵۱:۲۲

بازپخش مسابقه «جواهر سرخ» در شبکه نسیم

«جواهر سرخ» به تهیه کنندگی محمد رحیمی و کارگردانی سجاد شهریاری با اجرای کامران تفتی که در جزیره هرمز تصویر برداری شده است از شنبه ۲۳ فروردین ماه هر شب ساعت ۲۲ از شبکه نسیم بازپخش می‌شود.

به گزارش صبا، «جواهر سرخ» با حضور هنرمندان، ورزشکاران و نخبه‌های ملی و بین المللی در سه گروه ۶نفره به روی آنتن می رود. این برنامه با نوآوری تلاش می‌کند توجه ویژه‌ای به کارآفرینی داشته باشد.

جواهر سرخ به منظور شناسایی ظرفیت‌های اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جزیره هرمز طراحی شده که از هر گروه یک نفر انتخاب می‌شود و در نهایت سه نفر به فینال می‌رسند.

نشر اول: تسنیم

guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
همتیان
همتیان
میهمان
1 سال قبل

برنامه عالی ، مجری خلاق و مسلط ، شرکت کنندگان عالی


آخرین اخبار

پربازدیدها