نمایش ۵ مستند تازه در مرکز گسترش | مجموعه رسانه ای صبا
امروز چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵ ساعت ۰۱:۴۹:۱۵

نمایش ۵ مستند تازه در مرکز گسترش

مستندهای «لبیک»، «مجانین الحسین»، «نامیرا»، «نغمه‌های حسینی» و «مغناطیس» دوشنبه 6 شهریور ماه در مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی روی پرده می‌روند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، دوشنبه ۶ شهریور ماه مستندهای «لبیک» ساخته وحید امیرخانی، «مجانین الحسین» به کارگردانی حمید عبدالله‌زاده، «نامیرا» ساخته پناه برخدا رضایی، «نغمه‌های حسینی» به کارگردانی سعید سلمان روغنی و «مغناطیس» ساخته عبدالله متیم در سالن حقیقت مرکز گسترش نمایش داده می‌شوند.
این مستندها از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در سالن حقیقت روی پرده می‌روند.
حضور در نمایش مستندها برای علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی

آخرین اخبار

پربازدیدها