«تنها صداست که می‌ماند» با صدای قدیمی‌های رادیو روی آنتن می‌رود | مجموعه رسانه ای صبا
امروز چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵ ساعت ۲۲:۵۷:۴۰

«تنها صداست که می‌ماند» با صدای قدیمی‌های رادیو روی آنتن می‌رود

شنبه چهارم اردیبهشت سالروز آغاز به کار رادیو در ایران است، به همین مناسبت رادیو ایران ویژه برنامه «تنها صداست که می‌ماند» را تقدیم می‌کند.
به گزارش صبا، رادیو ایران به مناسبت سالروز تولد رادیو ویژه برنامه «تنها صداست که می‌ماند»  را تقدیم می‌کند.
در این برنامه با صداهای رادیو مثل ژاله علو، بهزاد فراهانی، ثریا قاسمی، ایرج برخوردار، فرهنگ جولایی، و سرور پاکنشان گفتگو می‌شود .
این برنامه  تلاش می‌کند، مروری بر صدای کسانی داشته باشد که برای ما خاطره‌ساز بوده‌اند.
«تنها صداست که می‌ماند» به تهیه‌کنندگی محمد اسماعیل پور و اجرای فاطمه آل عباس شنبه چهارم اردیبهشت‌ماه ساعت ۹:۰۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.
انتهای پیام/
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی

آخرین اخبار

پربازدیدها