
به گزارش صبا، مسعود نجفی، مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی از احتمال پخش بازی بعدی تیم ملی ایران در سینماها خبر داد.
وی با اشاره به استقبال گسترده مردم از نمایش دیدار ایران و بلژیک در سالنهای سینما گفت: «بیش از ۳۳ هزار نفر در ۲۱۷ سالن سینما این مسابقه را تماشا کردند. با توجه به این استقبال، امیدواریم در صورت صعود تیم ملی به مرحله بعد، بازی بعدی ایران نیز در سینماها اکران شود.»
نجفی درباره عدم نمایش بازی ایران و مصر در سینماها اظهار کرد: به دلیل همزمانی این مسابقه با تعطیلی سالن های سینما(طبق تقویم اعلامی سال جاری) که مصادف با شهادت امام سجاد (ع) بود امکان پخش بازی فراهم نشد اما امیدواریم روز جمعه ۱۲ تیرماه ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح سینماها بار دیگر میزبان علاقمندان فوتبال برای تماشای بازی ایران و سوییس باشند و دوباره شاهد این شور و حال در سالن ها باشیم. کنند.
نشراول: ایرنا