«از خونه شروع کن» روی آنتن شبکه دو می‌رود | مجموعه رسانه ای صبا
امروز سه‌شنبه, ۲ تیر , ۱۴۰۵ ساعت ۱۱:۴۴:۱۸

«از خونه شروع کن» روی آنتن شبکه دو می‌رود

قسمت پانزدهم برنامه «از خونه شروع کن» جمعه ۵ تیرماه با روایتی از زندگی پر فراز و نشیب خانم «زهرا ابوطالبی» و خانم «مریم بربری» از استان قم، حوالی ساعت ۱۸:۴۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

به گزارش صبا، به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، قسمت پانزدهم برنامه «از خونه شروع کن» در روز جمعه ۵ تیرماه، با اجرای شاهین جمشیدی و تهیه‌کنندگی علی اکبر کریمی روی آنتن می‌رود.
در این قسمت، برنامه به سراغ روایت داستان زندگی پر فراز و نشیب خانم «زهرا ابوطالبی» و خانم «مریم بربری» ساکن استان قم می‌رود؛ دو بانویی که هر یک با اتکا به توانمندی‌ها، تجربه‌ها و ظرفیت‌های محیط زندگی خود، مسیر تازه‌ای را در حوزه مشاغل خانگی آغاز کرده‌اند. خانم ابوطالبی از راهبران شغلی در زمینه تولید سفره یکبار مصرف است و طی سال‌های گذشته سابقه آموزش به زنان سرپرست و بدسرپرست را نیز در کارنامه خود دارد. همچنین خانم بربری که از شاگردان خانم آهنگر است، توانسته با بهره‌گیری از امکانات و فضای موجود در محل زندگی‌اش، فعالیت خود را در منزل آغاز کند و حدود دو هفته است که به همراه پسر یازده ساله‌اش کارگاه خود را راه‌اندازی کرده است. در این برنامه، با توجه به تصمیم او برای توسعه کسب‌وکار، کارشناسان برنامه راهنمایی‌ها و راهکارهای لازم را برای ادامه مسیر در اختیار وی قرار می‌دهند تا بتواند با دقت و برنامه‌ریزی، گام‌های بعدی را محکم‌تر بردارد.
برنامه «از خونه شروع کن» با هدف حمایت از مشاغل خانگی و تقویت کسب‌وکارهای کوچک خانوادگی تولید شده و تلاش دارد با معرفی نمونه‌های موفق، نقش این نوع فعالیت‌ها را در ایجاد درآمد و توانمندسازی خانواده‌ها برجسته کند.
این برنامه از گروه خانواده شبکه دو سیما و با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) تولید شده و هر پنجشنبه و جمعه حوالی ساعت ۱۸:۴۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی

آخرین اخبار

پربازدیدها