شروین حاجی‌پور و پریناز ایزدیار همبازی شدند | مجموعه رسانه ای صبا
امروز سه‌شنبه, ۲ تیر , ۱۴۰۵ ساعت ۰۴:۰۲:۲۹

شروین حاجی‌پور و پریناز ایزدیار همبازی شدند

شروین حاجی پور و پریناز ایزدیار نقش های اصلی فیلم «بن سای» به کارگردانی علی بهراد را بازی می‌کنند.

به گزارش صبا، اولین تجربه شروین حاجی پور در عرصه بازیگری باپریناز ایزدیاز به کارگردانی علی بهراد در فیلم بن سای رقم خورد.

علی بهراد که پیش از این فیلم های «تصور» و «تهران کنارت» را ساخته از هفته آینده سومین فیلمش را به تهیه کنندگی رضا فتح الهی کلید می زند.

guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی

آخرین اخبار

پربازدیدها