عذرخواهی ضرغامی از خبرنگاران با فالوده شیرازی! | مجموعه رسانه ای صبا
امروز چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵ ساعت ۱۴:۰۲:۰۹

عذرخواهی ضرغامی از خبرنگاران با فالوده شیرازی!

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با فالوده شیرازی از خبرنگارانی که چند ساعتی در گرما منتظر او بودند، عذرخواهی کرد.

به گزارش صبا، سیدعزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که برای افتتاح پروژه بزرگ مرمت بازار وکیل به شیراز رفته بود وقتی متوجه شد خبرنگاران چند ساعتی در گرما منتظر او بودند، به جهت جبران، برای آنها فالوده شیرازی خرید و خود از آنها پذیرایی کرد.

 

guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی

آخرین اخبار

پربازدیدها